lunes, 6 de julio de 2009

Dues nits d'hotel gratis?

Aquest matí, al matí, estaven fent una enquesta, i han anunciat, que només per participar-hi, i enviar el missatge, independentment de si guanyaves o no l'aposta, es a dir, de si encertaves, si eres dels 500 primers, tenies dues nits d'hotel gratis.

Ens ha faltat temps per agafar els dos móvils i enviar un sms. Com que l'Hector estava conduint, quan he acabat amb el meu he escrit el seu.... unes hores despres, m'ha enviat un mail dient-me que a ell li ha tocat, i a mi no m'havien dit res.... Una estona més tard, m'ha arribat un sms dient-me que ho sentien molt, pero que no havia entrat en els 100 primers.

Puc denunciar a la meva companyia telefonica per lenta?? Raaaaaaaaabia!!

2 comentarios:

  1. no et queixis tant, dona, que al menys en teniu un parell! ;)

    ResponderEliminar
  2. nono.. en te un parell, no m'hi portarà pas! xD

    ResponderEliminar